Moja druga strona.

DIY segregator. Czyli jak odnowić stary segregator.


I jak podoba wam się taki czarno-biały segregator?:)
Jeśli jesteście ciekawi jak powstał i sami chcecie taki wykonać to zapraszam Was do krótkiej prezentacji:


Na początek musicie znaleźć w waszych zbiorach jakikolwiek segregator. Ja mam jeden. Jak widać na powyższym zdjęciu jest już całkowicie zniszczony. A jego okładka ma liczne przetarcia. Aż wstyd się z takim pokazać na mieście ;)

Do jego renowacji potrzebujemy:

 oraz

Jak widać ja wybrałam dwie farbki :
- jedną gorszą jakościowo do pomalowania pierwszej warstwy
- a drugą marki ASTRA (którą ubóstwiam za intensywność koloru :) do drugiej - tej właściwej warstwy. 

Pewnie niektórzy przeżyli szok, widząc klej do drewna. Powiem wam szczerze, że była to decyzja spontaniczna wynikająca z braku jakiegokolwiek innego kleju. A ten o dziwo spisał się na 5+

Zaczynamy malowanie (UWAGA! pamiętajcie o podłożeniu gazety, żeby nie pobrudzić biurka)


Po wyschnięciu jednej warstwy czas nałożyć kolejną (żeby pozbyć się prześwitów i nadać głębi koloru)


Po skończeniu malowania segregatora czas wziąć się za szablon.


Napisy wyszły trochę niewidoczne, więc napisze jeszcze raz :)

Na płótnie odmierzamy przy pomocy linijki prostokąt.
Mój miał wymiary:
wysokość 9cm
długość 45cm (musi mieć taką długość, żeby objął cały segregator z nadwyżką)


Prz naklejaniu warto najpierw przymierzyć i obrysować szablon na segregatorze.
Ułatwi nam to równe rozprowadzenie kleju a następnie przyklejeniu wzoru.

To tyle. Mam nadzieję, że podobał wam się ten post..
Wszelkie uwagi piszcie w komentarzach. Chętnie poczytam co myślicie o takim DIY pomyśle:)
Pozdrawiam cieplutko :)

1 komentarz:

  1. śliczny segregator *_*

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń