Moja druga strona.

DIY Pomysł na prezent. Podstawka/wieszak na biżuterię oraz klucze.

Cześć! Dzisiaj przygotowałam krótki tutorial jak łatwo można zrobić oryginalną i przepiękną podstawkę na biżuterię/klucze. Z wykorzystaniem niepotrzebnych figurek oraz talerzyków (płaskich miseczek i podstawek pod kwiatki)


Do jej wykonania będziemy potrzebować:
- podstawka, miseczka bądź talerzyk
- figurkę 
- lakier akrylowy (ja wybrałam kolor biały)
- pistolet do kleju na ciepło


UWAGA!! Bardzo drastyczna scena - pozbawienie łosia główki ;(


Głowę łosia udało mi się perfekcyjnie odłamać przy pomocy noża. Stukałam ostrym końcem w jeden punkt. I BAM! udało się:)
Następnie rozgrzanym klejem przyklejamy głowę do podstawki i po odczekaniu aż klej ostygnie możemy się brać za malowanie.


Przy pomocy sprayu jest to bajecznie proste. Tylko trzeba pamiętać o podłożeniu gazety, żeby nie pobrudzić biurka.  I ważne jest też to żeby kolejne warstwy nakładać po podeschnięciu pierwszej ale nie jej całkowitym wyschnięciu. Dzięki temu farba stworzy jedną gładką warstwę.


Taką podstawkę możemy podarować przyjaciółce, babci bądź mamie. Na pewno się ucieszą :)
- możecie ją też zatrzymać dla siebie ... haha ja tak właśnie zrobiłam ;)

Ale też przygotowałam jedną dla mojej siostry 
;) 


Podoba wam się? :)

2 komentarze:

  1. Miałam identycznego łosia! :D
    Szkoda, że gdzieś przepadł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! :) ta podstawka z łosiem jest w klimacie świątecznym <3 <3
    pozdrawiam,
    http://lori-nori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń